Sankt hans 2026

Sankt Hans

Grundejerforeningen Møgelkær vil gerne igen i år invitere foreningens medlemmer til Sankt Hans på ”Sankthanspladsen”

Tirsdag d. 23. juni kl. 18.30

Der vil være pølsevogn, samt mulighed for at bage snobrød – medbring selv pinde Der er desuden øl eller vand til alle.

Og igen i år ønsker vi en heks til bålet så vi opfordrer alle kreative sjæle i området til at lave en heks. Og der vil selvfølgelig være en præmie til de to flotteste heks.

Af hensyn til indkøb bedes I tilmelde jer senest tirsdag d. 16 . juni på mail til dittedamgaard@hotmail.com

bålet er bygget op allerede med paller, men vi opfordrer beboer i området hvis i har grene/træ så må i gerne smide det i kassen. formanden langer pølser over disken igen i år, men hvis nogle vil hjælpe så bare skriv direkte på opslaget her.

PS : Husk at fortælle din nabo om dette hyggelige arrangement.

der vil også blive reklameret på vores hjemmeside omkring dette. Hvis et afbrændingsforbud skulle komme reagerer vi på dette og aflyser i god tid.

Med venlig hilsen Bestyrelsen