Generalforsamlingen den 14-4 kl 19
Valg dirigent- Pernille S Jakobsen
Referent- Ditte vester Hansen
Beretning fra formanden:
Standard drift som fra året tidligere, der er indgået en ny grøn kontrakt som primært omhandler græsslåning af fælles arealerne. Der er i bestyrelsens overvejelser været vigtigt at udbyder bistår med vedligeholdelse.
Snerydning er forløbet godt service faldt på samme udbyder som 2025. Vi i bestyrelsen har afholdt fastelavn og sct hans. 2 gode samlingspunkter for områdets beboere. Desuden ros til brugere af petanque banen som har en “ klub” hvor alle er velkommen blot de deltager i vedligeholdelse af banen. Desuden vil vi i bestyrelsen gerne støtte op om frivillige som gerne være aktive i området.
Vi forhøjede kontingentet sidste år og vi ved endnu ikke om beløbet er passende da vi endnu ikke har modtaget skat – opgørelsen på friarealerne. Vi afventer stadig.
Regnskabet: indtægt , kontingent 1500kr , 2 mangler at betale i året 2025.
Spørgsmål:
ingen
Rettidig spørgsmål,
ingen indkommet.
Er budget godkendt.
JA
Budgettet 2026:
Primært sat ekstra af til vedligeholdelse af vej( huller) 30.000kr ellers som sidste år.
Stemmes om godkendelse
16 for ( alle stemme berettiget )
Valg af bestyrelsen
På valg
Lars og Mikkel ønsker genvalg – og genvælges
Anja kasser, vil videregive og opfølge og ønsker ikke at opstille til genvalg.
Ditte sælger bolig , udtræder derfor af bestyrelsen.
Ingen nye ønsker at opstille i bestyrelsen! Ditte og Anja mangler overtager! Bestyrelsen består af 5 personer jvf vedtægter og en ekstra ordinær generalforsamling er pålagt afholdt.
Supplant: Kaya Laursen fortsætter 1 supplant
Ingen anden supplant
Valg af revision og supplant
Haggai Kunisch revisor – genvalgt
Ingen anden supplant.
Eventuelt :
de tomme grunde skal plejes inden fortorvet tager skade så teknisk forvaltning bliver kontaktet så grundene vedligeholdes efter gældende regler!
Bumpene låses igen. Der vil blive opslag på FB når dette sker.
Der vil blive indkaldt til ekstra ordinær generalforsamling
Seneste kommentarer